2 december 2010

Godmorgon alla små stjärnor där ute.
Torsdag idag och jag är ledig, SKÖNT! Är ledig i morgon också, men då är dagen fullspäckad. Sen har jag min första lediga lördag och söndag som jag ska spendera hemma sen ehmm hmm jadu, i september kanske? Länge sen var det iaf. En lite shoppingrunda på lördag hoppas jag på, och kanske Jamtlijulmarknad någon dag också. 

Nu när jag hade fått en kommentar på senaste inlägget kom jag ihåg vad jag hittade i skafferiet igår, som jag totalt hade glömt bort! Tack Bina!


Gårdagen var väldigt mysig och trevlig. Började hemma hos Linnea, väldigt mys. Linnea och Lisa har skaffat en ny lägenhet, väldigt fin var den! Satt där ett tag å prata och umgicks med många utav tjejerna från klassen. Sen drog de vidare till Olearys, kom dit vid tio. Vilket resulterade att de var galet för tidigt... Folket som fanns på krogen var folk som hade kommit dit på middag eller för att se på fotboll. Så vi var lite tidiga.. Men tillslut så kom resten av krogenfolket och festen började! Vi kom tidigt för att de skulle vara en tävling om ett flak till studenten som vi trodde började redan vid tio. Men när vi kom dit så hittade vi en lapp där de stod att de skulle inte börja förrän vid kvart i ett. Drygt. Men de var bara att gilla läget. Dansade lite, men största delen gick till att passa väskor. hihi. 
Klockan tolv kom min skjuts hem, lite tidigt men skönt att komma hem tidigt också. Tack Jens.

Nu väntar lite frukost, sedan lite städning och fixning. 

PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0