Dagens tips

(Bild tagen här)
Dagens tips blir denna klocka! 
En helt underbar klocka som visar både tid i timmar, minuter och sekunder. Men även datum och månad OCH dag! Hur bra är inte de?! Man lägger aldrig datumet på hjärnan dag ut och dag in, denna klocka har varit min hemlighet under dessa frågor. 
Har 4 st sådana klockor, och skulle lätt kosta på mig flera. Färgglada färger som sticker ut lite. Bygger upp outfiten. Jag som ofta inte har många färger på mig, sätter hellre på mig en färgglad klocka istället för en knallrosa tröja. 
Tror jag köpte de för 150 kr/st vilket är inte så dyrt för en klocka. Rea dock men iaf!

Tror jag har blivit beroende av klockor.. har upp mot tio klockor om jag inte har räknat fel. 

Dessutom så kan man ställa in alarm och tidtagarur! GREEEJT! 


I love it!


PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske ska skriva pris, just a tip! Älskar dig / fru

2010-12-07 @ 02:42:28

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0