Dagens tips

Dagen tips blir en hårspray
Denna hårspray är som en gud till mitt hår.
Blir inte "fettigt", lätt att kamma ur, luktar gudomligt gott, billig och håller hela dagen.
Självklart så har alla olika hårtyper, men på mitt fungerar de jättebra!
De mindre bra är att de inte finns nå mera, tår i ögat. I två-tre år har jag letat dessa, men har inte funnit de. buhuh. Är det någon liten smurf där ute som har sett en sån här?
Har en flaska kvar, dock är de jätte jätte lite kvar, som jag bara använder för att lukta på den, för att komma ihåg hur gott den egentligen luktade. Dessutom hade jag fått den utav Bina för nått år sen, eller hur var de?

PUSS

Kommentarer
Postat av: bina

Ja, jag hade ju tup en halv flaska kvar så då var jag så snäll och gav den till dig :):):) <3



luktar sjuuuuuuuuuuukt gott

2010-12-02 @ 20:13:19

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0