Gott nytt år!

Idag är det den sista december, alltså 31 december har alltid haft en otrolig tur varje år att få vara årets sista dag, lycko honom... 
Har spenderat min dag på jobbet och önskat alla kunde got nytt år, sedan fick jag åka hem. Kvart över sju var vi klar med stängningen, 19.20 sopade jag av bilen, 19.25 satt jag i bilen för att åka hem. 19.55 var jag utanför huset. Alltså tog det en halvtimme för mig att åka en och en halv mil. EN OCH EN HALV MIL!! Wtf! Åkte i max 40km/h. Segt. De snöade som faaaan själv. Såg knappt vägen som jag åkte på, vindrutetorkarna sög rättare sagt. Framrutan immade igen, snön fastnade på lysena. Fick stanna tre gånger för att torka av lysena, skrapa rutan och sedan för att skrapa av torkarna, men inte blev de nå bättre för de. 

Bara för skitvädret stannar jag hemma idag, min vän Förkylning är med mig, hon ville inte åka in till stan så då stannar jag hemma och gör henne sällskap... BORrING. men men.


Vid tolvslaget ska jag bege mig ut med mor för att kika på himlen ett tag. Kanske kommer upp nå resultat i morgon. 

GOTT NYTT ÅR folk! 



PUSS

Kommentarer
Postat av: bina

Gott nytt bebe <3

2011-01-01 @ 04:02:28
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0