Inget skrivande

Inget skrivande igår, finns några anledningar, men den största blir väl att jag inte hade någon ork...
Igår var jag på riskettan, en kurs inom körkortsutbildningen, ganska dyr och meningslös körs för mig då jag redan fått en kurs i risker då jag tog skoter och moppekortet. Men men de måste tas om man ska ha körkortet så hade inget annat val. Sen direkt efter så åkte jag direkt till jobbet och jobbade några timmar. 
Lördagens eller dagens planer var att åka till stan och handla julklappar och sedan gå på Jamtlis julmakrnad, men det sket sig innan väckarklockan ringde på morgonen... Inte för jag hade någon men iaf. Annika ringde och sa att hon var sjuk så då var de bara att justera morgonens planer.. Gick bra ändå. Så blir nog Jamtli i morgon. 
Hade glöm min namnskylt hemma idag, så var tvungen att ha en annans skylt idag. Kul. Annika fick jag heta idag. Kul. En tant kom in och frågade om jag var ny, men har ju som sagt jobbat i 1½ år. Dessutom så tilltalade hon mig Annika också "Det ska jag komma ihåg till nästa gång" Jaa men visst, men Annika kommer nog inte se ut så här nästa gång du ser henne.. Konstigt nog så märkte ingen annan de förutom en... Men han räknas inte eftersom han visste om de redan.. Men man tycker nästan fler ska märka de egentligen men men.. Annika (den riktiga) och jag funderar på att byta skyltarna med varandra bara för att se om det är någon som märker de. Ganska roligt kan de nog bli..


Blir nog lite mys med film och fika ikväll.


Nu på torsdag åker jag ner till älskade Torgås hihi. Träffa mannen min och även Bina som jag inte har träffats sen i August?!? Vad är de för skit? Eller okej vi träffades 10 min i mitten på september men de räknas inte så de så. Längtar!


PUSS

Kommentarer
Postat av: bina

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa toooooooooooorsdag :)

2010-12-05 @ 14:45:46
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0