Koka vatten?

Har druckit en c-vitamin nu på morgonen vet inte om jag måste ångra mig nu? Såg på Facebook att alla i Krokom ska börja koka sitt vatten? Men i tidningen står de inget om de. Vet inte vem man ska lita på.. Hmm. Eftersom de nu har hittat läckan i Odensala i ett hyreshus, avloppsvatten som rinner direkt ut i vattnet men hur kan de inte har märkt något förrän nu. Liksom de skedde på 70 eller 80 talet, då borde fler har insjuknat förut.? Fattar inte. Skönt att åka ifrån parasitjävlen nu. Åker ner till Torgås för att julpynta huset lite, dock inte därför jag åker ner utan för att träffa min Älsk och bina! 


Måste packa klart, klockan 12.20 går bussen SMSA! 



PUSS

Kommentarer
Postat av: bina

:):)<3

2010-12-09 @ 20:18:28
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: susie

är grymt less på den där parasiten nu :P

2010-12-14 @ 20:06:10
URL: http://susiemanthen.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0