Måååååndag!

Dryg morgon, men det lönade sig efter dagen, gillar måndagar! 
Har pluggar arbetsmiljö och praktiskt marknadsföring c hela kvällen sen jag kom hem från skolan, rätt segt. Plus att jag har två stora prov samma dag.. Vad tänker lärarna med när de lägger upp de så?
På onsdag är det Öppet hus på Wargen, välkommen dit! Då jag ska berätta om våran resa till Malta.. ihih. Hoppas många nappar på våran histora. 


En störig sak som jag har lagt märke till med mig, är att jag gör i ordning ett stor glas med vatten/dricka/c-vitamin, dricker hälften sen så går jag och borstar tänderna utan att ens tänka på att jag har dryck kvar. Sen pallar jag aldrig dricka upp de för då får jag en tvångstanke att jag måste borsta tänderna igen.. 

Nu blir de att lägga upp ett "dagens tips" sen sova en skvätt.


PUSS

Kommentarer
Postat av: bina

Hahaha så gör jag åsså :D c-vitaminen....

2010-12-06 @ 22:57:50
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0