Pinsamt

I morse så hade jag en lite sovmorgon, gick till bussen strax efter åtta för kvart över åtta brukar vara tidig.. Precis när jag kommer till busshållsplatsen så kommer det en annan buss 156 som kommer från nälden och det var de Krokomsbuss jag väntade på. Men visst tänkte jag jag hoppar på 156 (stod för övrigt Krokom på den bussen) så jag kommer till skolan lite tidigare. När jag väl är på bussen ser jag att det sitter massa med småbarn på bussen. Hmm? Okej men de är säkert högstadietelever som åker bussen, whatever. Men när vi kommer till Hissmofors som ligger i slutet av Krokom, ca 3 km från mig, så svänger bussen in till högstadieskolan. Hmm? Precis alla kliver av där. Bussen blir tömd på småbarn. Shit, vad gör jag. Men som tur var så hoppade Lindas kille på samma buss som mig, så chauffören snacka med han när bussen stod stilla vid bussen och sa att bussen inte gick längre. Hmm? Då var de bara att gå ur bussen som inget hade hänt. kul. Gå ner till busshållsplatsen som inte ligger så långt bort och vänta på den riktiga bussen. Hmmm bra start på dagen....



PUSS

Kommentarer
Postat av: bina

Hahahaah <3

2010-12-09 @ 20:18:42
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0