Statistik

Statistiken är alltid lika roligt att kila på när man inte har bloggat på några dagar. Vet att jag nyss har skrivit om det här förut men tar det igen. Har nästan mer  besökare när jag inte bloggar jämfört när jag bloggar, lustigt. 

Har som sagt jobbat hela helgen, ganska roligt kan jag säga...
Ifredags var det en random snickare som kom fram med Lars Kristerz skivan till kassan, han skulle inte köpa den utan han frågade lite lustigt om vem som var snyggast, å det var en viktig fråga tydligen..
Han: Vem är snyggast av dessa?
Jag: Ingen är vidare snygg
Han: Men säg någon, den här frågan är viktig.
Jag: Men han ser kanske bäst ut av de alla. Å pekar på killen i mitten som ser någorlunda bra ut.
Han: okej, men inte han då, och pekar på han som är grövst. 
Jag: Ehmm nej.
Han: Okej.
Sen sa han hejdå och gick, liksom va? om det är en viktig fråga så måste man ju veta varför de var de inte sant?
Men det var bara början, idag var de ännu en random som kom in..

Två killar i 25-30 års åldern kommer in i butiken, jag säger hej till de som jag gör till alla, men känner mig iakttagen när jag står i kassan, och ser sedan att de killarna tjuvkikar mot kassan, medan de står och kikar på hyrfilmer längst ner i butiken, Sen efter ett tag kommer ena killen fram till mig med en film som han skulle hyra medan den andra killen står kvar vid filmerna..
Jag: Hej
Han: Hej
Han: Joo ehmm, min kompis undrar om du ville hänga med och åka skidor någon i Åre?
Jag: Ehhm ja kanske (man kan ju inte säga ett direkt nej, utan man säger ett kanske som är egentligen ett nej)
Tog filmen å skulle lägga in den på datorn, knappa in personnummer osv..
Han: Åker du skidor eller snowboard?
Jag: Skidor (verkar vara ointresserad för jag hatar när folk är på en på de viset)
Han: Jaha men du, egentligen var de jag som undrade om du ville vara med och åka skidor med mig och min kompis och hans tjej.
Jag: Jaha okej.
Han: Vill du de kanske nästa vecka?
Jag: Nej nästa veckan är jag inte hemma
Han: Okej, men vill du följa med någon gång?
Jag: Kanske de.
Han: Okej, om du inte är upptagen..
Jag: Jag är upptagen
Han: På vilket sätt?
Jag: Vad då på vilket sätt?
Han: Ja men på vilket sätt?
Jag: Jag har kille (Börjar bli smått irriterad)
Han: Jaha okej, men egentligen var de så att min kompis ville veta och inte jag..
Jag: Ehm jaha okej,
Han: Tack och hej
Jag: Hej då. 

Alltså detta är de värsta jag varit med om nästa.. inge kul och jobba om folk ska både bjuda ut en sen när de hör att man är upptagen så skyller de på ens kompis, vad är de för stil? Dessutom var han inte riktig svensk (förlåt uttrycket) plus att jag tror han hade någon sjukdom av nå slag. 
Tror jag ska seriöst skriva UPPTAGEN i pannan, så man slipper sådana frågor...



Sängen nu och ladda för en lång dag i morgon, skola först, sedan basket hihih
Slutar skolan på tisdag klockan tolv, sedan hem och packa och slå in julisar,
Onsdag beger vi oss till TORGÅS hihi GÖTT som bara den!



PUSS



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0