TIps!

Eftersom det inte blev nå "Tips" igår ska jag slänga in två tips idag hade jag tänkt.

Börjar med en mascara

"Lumene Natural Code är en ny serie av Lumene som har tämjt kraften av naturligt groblad för att lyfta fram din unika, naturliga skönhet. Naturligt groblad från Norden har en stark folktradition som ett naturligt botemedel.

Lumene står för naturlig hudvård och kosmetik från norden. Lumenes produkter är skapade av vilda ingredienser som har plockats för hand i den nordiska naturen, en miljö där växterna får en naturlig, intensivt koncentrerad och välgörande kraft. Växterna plockas för hand för att skapa en serie av hudvårdsprodukter och kosmetika planerad specifikt för att framhäva din egen naturliga skönhet. Målet är att använda minst 80 % rena naturliga ingredienser i alla produkter, förutsatt att det är hållbart."
Information hittade jag här.

Egna reflektioner:

Jag gillar denna för den är naturlig gjord och inte en massa skit ingredienser som är dåligt för fransarna. En mascara som ser naturlig ut på fransarna, inget kladd och håller sig väldigt länge. Många mascaror kan "kladda" av sig ovanför och under fransarna efter några timmars andvändning, men det gör inte denna. En stor borste som även kommer åt de allra flesta fransarna, två - tre lager räcker. Visst efter en hel dag kanske man måste bygga på lite, men de är inge ovanligt. Denna hittar du hos Lindex och kostar ca 85 kr. En prisvärd mascara. 
Något jag verkligen rekommenderar!


PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0