Tips it vitt!

Ja, de var ett tag sen ni fick ett "Dagens tips" men nu tog jag mig tid att fundera ut en "bra".
Alltså alla käraste vän Idominen


(Inte min bild, bild tagen r)
Finns det någon som inte äger en Idomin? Nej trodde väl de. 
Många har väl kvar sin från "fjortistiden". 
Som sagt så förknippar många Idomin med fjortisar, att tjejer springer runt med kritvita läppa, inte snyggt, OKEJ?!
Men nu kommer tipset: Att lägga ett fet lager med idomin på läpparna INNAN man går och lägger sig, för att sedan vakna med barnrumps-lena läppar. Nu överdrev jag kanske, men nästan då. Jag gör detta i princip varje kväll. Just nu på vintrarna så är läpparna lite torrare än vanliga fall då är detta ett jätte bra tips. SEN, när man sminkar sig på morgonen innan skola/jobbet, så lägger man på ett TUNT lager på läpparna för att återfukta de lite. För då hinner de sjunka in INNAN man går ut så man inte ser ut som en fjortis. 
En Idomin tub på 20g kostar runt en 20 på Apoteket, helt klart värt de. Räcker länge, eftersom man inte använder så mycket varje gång. 
De finns 20g och 100g. Dessutom så finns det en mindre tub som är gjord för att ha på läpparna som passar perfekt i fickan. 

Köp den idag!



PUSS

Kommentarer
Postat av: bina

Gör jag också varje kväll och morgon, precis som du. :D

2010-12-15 @ 22:49:49
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0