Dagen i dag

Näst sista praktiken i dag, och dagen har varit sjukt seg. Fattar inte, jag har haft fullt upp precis hela dagen, men tiden har stått stilla. Har bytt sortiment på herr, vikt ner kläder i lådor, vikt kläder på hyllor, hängt upp kläder på galgar, hängt kläder på lager. Mycket spring i den trappan blev de. usch. Fick till och med springa på lunch, sen när jag skulle beställa en macka var de hur mycket folk som helst och har bara 30 minuter på mig att fika. Slänger i sig mackan, dricker upp mjölken, kikar på mobilen lite. Sen är de bara att springa upp för trappan, låtsas se rätt så fräsh ut när man har kommit upp. Eftersom de var sista dagen för Maja så fick vi reda på vad vi skulle få. Jag hade inte förväntat mig något, men cheften kom till oss och sa att vi fick välja ut saker för 120 euro?! det är 1200 kr! summan låter mycket, men kläderna på Sprite kostar en del också. Men ska åka in tidigare i morgon så får jag se vad jag få hem för något. Spännande! 


Nu ska jag dra mig till sängen!


Saknar min man <3




PUSS

Kommentarer
Postat av: Silasgunn

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2011-06-20 @ 12:51:43
URL: http://silasgunn.blogoom.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0