Ingen lugn stund

Ingen lugn stund sen man kom hem. Börjar direkt med en massa plugg.
Som ni tidigare vet hade jag fått en del uppgifter att göra medan jag var på Malta:

[x] Människan socialt och kulturellt - Samerna
[x] Praktiskt marknadsföring - gör ett arbete om ett kapitell
[x] Webbdesign
[/] Arbetsmiljö och säkerhet - 1/2 arbeten klara
[/] Bild och form - Finslipning
[/] Småföretagande B /Projektarbete
Hat hänt en hel del, men lite lite kvar.
Har pluggat som en gris idag sen jag kom hem från skolan, inget emot mig, skönt när allt är klart.
Imorgon har jag min första körlektion sen jag kom hem från malta, alltså över två månader sen sist, undrar hur de slutar... Åter att se..
Nu ska ja lägga mig och kika på film.

PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0