Lördag

Ja allesammans idag är det lördag som alla vet och jag är hemma och pluggar. Jätte roligt jag vet, men måste ta tillfälle att göra det och idag kändes det som en sådan kväll. Har börjat med allt som jag har fått i uppgift, men inte klargjort något än.... Dåligt Sandra dåligt..

Vaknade upp vid sex i morse utav att det var någon som öppnade dörren till mitt rum, då var de brudarna som hade hittat  hem och letade i ren panik efter deras datorer. Efter ett tag så hittade de, dock var de undangömt under handdukar. Kul att man får för sig att det är någon som snor saker när man inte hittar de först.. Men i alla fall så vaknade jag i ren panik klockan ett. Det var alldeles tyst i lägenheten och trodde alla hade dragit ut utan att säga något. Men när jag öppnade sovrumsdörren insåg jag att någon stod i duschen och resten av tjejerna fortfarande sov. puuuh. Dagen bestod inte av så mycket, liten promenad genom stan, tänkte köpa lite "Malta-saker" men gör de på måndag istället då vi tänkte åka till Valletta en sväng. Gick till Barcelona en sväng där resten av gänget och spanjorerna var. Sällskapade de lite, sedan vidare till studion, där man vart nålad lite väl mycket..... uscha, inte skönt, men nu är det gjort! skönt! 
Blir inte så mycket gjort ikväll förutom att plugga och ta det lugnt, sugen på något sött är jag också, men har inget gott här hemma sen så är man så lat att man inte orkar gå ner till kiosken och köpa något.... 


PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0