möte!

Personalmöte strax, vuxenpoäng! 
Dock har jag roffat åt mig mor som ska skjutsa.. Barnpoäng!
DOCK ska jag köra. Då låg man på plus minus noll igen..


Finns de nå bättre än kommenterar på bloggen? NEJ, alltså fick en kommentar av min "fru" med en massa gubbar i, det gjorde min dag. Att så lite kan göra så mycket. Tror dock att jag saknar henne så mycket att det är det som gör de, men du gör min dag älskling!


Idag firar jag och min man 5 månader, 5 helt fantastiska månader har gått, tiden har gått fort men den har varit underbar. Älskar dig Mathias!<3 Han hade också varit vaken till tolvslaget och skickat sms till mig för att de var våran dag, då lilla fröken sandra låg och sov.. ILLA! Somnade strax innan tio igår, trött som graven...
OCH nu är de bara en månad kvar till jag sitter och äter julmat troligtvis, i min älsklings by, Torgås. Kommer bli så underbart att få fira jul med hela släkten, med sin familj, med sin fru och de bästa är att man får fira jul med sin man, som just på julafton firar vi just ett halv år. Mys!
Men nu ska jag iväg på personalmöte, undrar hur de går...

PUSS

Kommentarer
Postat av: bina

Ja, minsta lilla kommentar gör en gladare. :)

Grattis åter igen! Glad för din skull, trots att det är din man liksom. ;) Lite jobbigt för din fru att du har man...



Ja juuuuuuuuuuuuuuuuuul <3

2010-11-24 @ 19:57:38
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0