Onsdag

Sista hela onsdagen här på Malta, lite trist. Men skönt att komma hem. Om precis en vecka så är vi troligtvis i Stockholm, och ska checka in på hotell. Men de tar vi då, inte nu. 
Kvällen spenderades med några spanjorer och rumskompisarna på en gubb-bar där vi kikade på fotboll. Intresset är inte så jätte stor, men roligt att ge resten sällskap. 

Praktiken dag gick hyfsad, var nere på Tower Road. skönt är de enda rätta ordet för de. Min så kallad "underchef" var så glad i morse när jag kom, "åhh det är din sista dag här, gud vad roligt" japp. precis. När hon slutade innan mig, så sa hon inte ens hejdå eller något. Så kan nog förstå varför hon var så glad att det var min sista dag. Har varit nere på herr hela dagen, tiden har gått relativt snabbt ändån. När man hjälper kunder så springer tiden bara iväg. En yngre kille tänkte lura åt sig ett par jeans. "Jag vill ha byxorna på mig, kan du ta bort larmet och så" Ehmm nej... sen när jag sa att han var tvungen att gå upp för att ta bort larmet och betala så ville han inte ha de nå längre. En anställd tyckte jag likna en robot, när jag arbetar. Man vill alltid ha något att göra istället för att bara stå still. Två dagar kvar nu, sen är denna skit slut. Tack och lov, men visst det har varit lärande med både praktiken och engelskan. Men känner nu att jag vill bara hem och träffa alla. Det har gått sjukt fort, och längtan är oerhört. 

Nu blir de till att sova, så att man orkar med morgondagen..

PUSS

Golden bay

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0