Sammanfattning

De har blivit dåligt med uppdatering nu under de senaste dagarna, men har varken haft tid eller ork. 
I onsdags åkte vi från våran lägenhet i St Julians, vart ett gråtkalas när vi skulle säga hejdå till spanjorerna, usch de var inge roligt. Mina tankar då var: "hejdå vi syns aldrig mer" som flög runt i mitt huvud. Att ens ha tanken att man aldrig mer kommer träffas gör en gråtfärdig. Personer som man varit med konstant i sju veckor ska man helt plötsligt säga hejdå till. Inget vidare ögonblick. Men kom till flygplatsen och säger nog de att jag aldrig mer kommer flyga med Ryanair, vilket helvete det var. När vi kom till Skavsta var de snö på backen, MYS! Kom fram strax innan tolv på natten, hoppade på en buss som tog oss till Sthlm C, resan tog två timmar, där efter tog vi en taxi till Arlanda, som tog knappt en timme, vilket resulterar att vi kom till hotellet strax innan tre. Eftersom vi inte var så trötta tog jag en powernap till fyra då det började servera frukost, snacka om god frulle! Shit alltså. Gick och la oss till strax efter nio. Upp för att ta flyget hem till Östersund igen. Inne på torsdagen nu, kom hem, packade upp, tvätta, tvätta, tvätta, åka in till stan för att handla med mor, möta upp Jenkan, tog en kaffe, snacka som bara den, efter sju veckor så har man ganska mycket att prata om... Mötte därefter Annika den söten, blev en middag på Kina, sjukt gott! Men kanske inte så nyttigt, men de sket jag i. Åkte hem till Krokom igen, packa väskan inför resan till Älsk, mysig helg blev de. En sväng till Tandådalen, filmmys med familjen Haga-Persson, väldigt trevligt och mysigt, sen lunch hos älsk's mormor, alltid lika trevligt varje gång. Seriöst, jag älskar den familjen, de är så goa! Puss på de.

Första skoldagen var rätt okej, hade ganska stor ångest i morse att jag tänkte stanna hemma och plugga istället, men de vart bra som de blev. Nu blir de till att plugga, sen film antar ja.


Mina små busfrön <3


PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0