Slutet

Då är vi inne på slutet på denna resa, jäkligt tråkigt tycker jag, men den måste ta slut någon gång. Gårdagen bestod av chill, gick till Donken med spanjorerna och Michelle, tog en kaffe, sen tog vi en lite promenad till Sliema för att titta på den fina strandpromenaden som finns. MYS! men det blåste lite för mycket för att det skulle vara skönt. Sen bar det av hem och nästan direkt landade jag i sängen. Pluggade lite sen vidare in i drömmarnas värld. Haha! Igår drömde jag om svensk julmat, kanske dax att åka hem till den svenska maten? Illa att man drömmer om mat tycker jag..
Ikväll är det vår sista kväll och natt, så klart blir det en utgång, och kvällen kommer bli lååång! Dagen också för den delen, packa, skriva ut biljetterna och städa å stå i. Men hem med sakerna ska vi. Sen måste jag hitta en större handväska så jag kommer hem med handbagaget, aldrig i livet att jag lämnar datorn med inchecksväskorna.. Hmm.. 


Dax för packning! kul..

PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0