Sova sova sova

Jag förstår fortfarande inte varför jag sover så mycket nu för tiden?! I natt sov jag 10 timmar, plus att jag sov på bussen till stan och hem. alltså en timme till där med. Plus att jag tog en lur efter middagen på en kvart. helt sjukt. Tycker synd om Bina, som inte alls sover om nätterna, skulle gärna dela med mig av min sömn, men jaa..


Mötet gick bra igår, skönt att träffa Annikapannika igen! Mycket snack blev de på den lilla stunden vi hade på oss, hihi. Imorgon blir de utgång med massa flickor, för att ena och den andra har eller fyller år, pratar så klart om Jennifer och Julia! GRÄJT!


Men nu blir de sömn, tidig morgon i morgon och mycket saker att göra..


PUSS

Kommentarer
Postat av: bbb

Det är ju tur att någon av oss sover :D <3

2010-11-26 @ 09:52:26

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0