Tisdag

Idag har jag som sagt varit ledig, väldigt skönt de med en sovmorgon. 

Maja skulle lämna in tvätten i morse, men de sa att de inte hade någon tid förrän torsdag, knas, men var dit idag och prata med de och kunde lämna in tvätten, dock blir den klar tills i morgon men men. Malteser är kass på att prata engelska så man kan förstå. Igår frågade en kund mig på Esprit vart hon kunde betala, men jag sa va två-tre gånger. Tillslut så frågade om hon kunde prata engelska, men de visade sig att hon snackade engelska hela tiden.. pinsamt. Sen idag när ja skulle lämna in tvätten så frågade tydligen tanten om ja skulle betala nu eller sen. Sen efter någon minut så frågade jag detsamma till henne, då hon blev skitsur. 

Dagens schema har varit rätt lugnt, en fika med grabbarna och Kati, sen en sväng på Bay Street. Men höll hårt i pengarna så att inget blev med mig hem. I morgon kommer nog ett litet lass ur min resväska bli hemskickat till Sverige igen, rädd att de blir övervikt, så som jag har handlat..


Bjuder på en bild sen vi var på Golden Bay för några dagar sedan. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0