Trötter

Förstår inte hur man kan vara så trött. Har sovit nästan sex timmar inatt, men ändå somnade jag på bussen påväg in till stan. Efter fyra timmar i stan så tog jag bussen hem, så klart så somnade jag, de värsta var att jag vaknade i Krokom centrum och tyckte att det inte var någon mening att somna om när jag skulle hoppa av två hållplatser senare. "Råkade" blunda och vips så vaknade jag av rycket av bussen när den stannar, paniken man får då, dock stannade den bara på hållplatsen innan min, som tur var. Kommer hem, lägger mig i sängen med datorn, efter några timmar så åker mina ögonlock ihop och jag faller i sömn. Jag hade ansvaret för middagen idag, eller jag skulle koka potatis, kvart  fyra skulle de börja koka. 15.47 vaknar jag utav ett ryck, en jävla timme har jag sovit. Lite tur att jag vaknade så precis då jag skulle sätta på potatisarna. hihi. Undrar när man somnar ikväll egentligen...


Har varit på körskolan idag och haft körlektioner, gick väldigt bra, bokade halkbana och riskettan okej. NICE. ska boka uppkörning snart också hoppas jag. Längtar.


Funderar på att bli brunett igen, de känns som om på vintern ska man vara brunett och sommaren blondin. Under alla dessa veckor på Malta har mitt hår blivit väldigt ljust, jag trivs i det, men vill vara brunett. Så kanske vid jul kommer ni se en brunhårig sandra. Minns förra året så färgade jag mitt blonda hår till brunt någon dag innan nyår, så de känns som det är vana att vara blond på sommaren och brunett på vintern. men de dumma är att när jag är brunett så måste jag färga mitt hår så ofta eftersom färgen bleks väldigt snabbt, men men så får de vara.
Nu blir de lite julmys, med julfilm å lite fika kanske.

PUSS

Kommentarer
Postat av: bina

JAG färgade ditt hår i MIN lägenhet i Falun typ dagen innan eller PÅ nyårsafton! Åh jag saknar dig

2010-11-20 @ 16:37:38
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: bina

Och hur mysigt lät det inte med "julmys, med julfilm å lite fika" I WANT DAAAAAAAT WIT U

2010-11-20 @ 16:58:39
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0