Utgång!

Ja, som rubriken lyder så blev det en utgång, för att fira att det var sista praktikdagen idag. Satt hemma och förfestade lite, de kom tyskar, spanjorer, italienare om jag inte minns helt fel. Väldigt trevligt var de att träffa lite nytt folk. Vissa betedde sig som dom gjorde. Fick dessutom reda på att en tysk som var här hade varit i Nälden och jobbat på Hallströms i 4 hela månader, hur fränt är inte de på en skala 1-10 ?!? En tysk i Nälden?!? De var ju just precis han vi fråga om han hade varit i Sverige OCH de var just vi som varifrån Östersund. Väldigt fränt tyckte jag. 
Vid ett gick vi ut till Plush en stund satt där och prata lite, gick vidare till Hugo's men det var sååååå mycket folk så det gick knappt dansa, träffade på en kille som vi träffade förre helgen, men han kommer inte ihåg mig, tur de då.. De spelade till och med låtar från Grease, och lite 90's roligt att de fortfarande spelar så pass gammal musik.
Nu blir de sängen
Min kissemiss Tussan, saknar min going<3


PUSS

Kommentarer
Postat av: Pontiii

Hoppas det gick bra ? :) men att du också tog något spritglas för mig också =)

2010-11-07 @ 15:28:44
URL: http://pontus.bladh.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0