Båtmys, kataloganalys

Först och främst vill jag bara säga grattis till min underbara mamma som fyllde år igår. <3 Plus att jag lägger en extra tanke till de som hände precis denna dagen för många år sedan...

Nog om det, denna helg har så gott som vart en alldeles underbar helg. Ifredags började dagen med ett sex timmars arbetspass, sedan vart det tydligen lite båtmys med Annika och en hel del folk. Vart lite sent, men men måste ju passa på att utnyttja tiden maximalt med alla kära och nära då jag kan innan jag åker. De var hur mysigt som helst, sitter där med värmeljus, båten guppa lite smått, med härligt folk ombord som gjorde kvällen vart det ju inget mer än perfekt. Lördagsmorgonen blev ju bra mycket seg. Men som alla vet så överlever man om man vill. Igår kväll efter lite tårtkalas hemma hos mamma återgick man till myset i båten en stund med Annika, dock blev det en väldigt tidig kväll då sömnen prioriterades hellre. 

Insåg nyss att jag gjorde min sista dag på macken... Dock kommer jag tillbaka, men ledig i två månader nu, galet skönt kan man säga.

Vart ett kort och väldigt ointressant inlägg idag, men men sådana måste de också bli ibland, Godnatt!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: bina

OMG JAG SAKNAR DIG!

Och förresten var väl inte det här inlägget särskilt kort? :) Elleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer?

2010-09-13 @ 03:33:15
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0