Då kör vi om på nytt!

Som rubriken lyder, tar nu upp bloggandet igen, för tredje gången tror jag, och denna gång ska jag försöka vara lite mer social än annars. En anledning varför jag startade upp bloggen är nog för att jag vill få ut mina tankar och funderingar, istället för att bombadera vännernas inkorgar på mobilen. Men en annan anledning är att jag strax åker på praktik i Malta i nästan 2 månader, så här kommer jag skriva mycket om hur livet på Malta är, blir säkert en massa bildcollage osv. Men det är ju som sagt nästan tre veckor kvar innan jag beger mig söderut.

Om elva dagar är det sista gången jag träffar min syster på typ månader, för hon åker tydligen till Egypten och hon kommer hem den dagen jag befinner mig på Arlanda på väg till Malta, kanske hinner träffas något där? Dock så planeras det lite lätt att jag kommer få besök på ön, men återkommer med det då informationen när den finns. 

Då jag bestämde mig att jag skulle starta upp bloggen igen hade jag hur mycket att skriva kändes det som, men liksom nu kommer jag inte på ett skit... 

Nej detta får räcka för ikväll, eller för stunden.

Puss!

Kommentarer
Postat av: bina

Puss va glad jag blir :)

2010-09-06 @ 20:17:22
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: Linda Olofsson

Nämen det ska bli roligt att följa dig:)

2010-09-08 @ 21:13:15
URL: http://olofssonl.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0