Dagen är här

Usch, om en halv timme så packas bilen och vi far iväg till Frösöflygplats, mitt huvud värker som FAN. Känns som jag har ett tryck inne i hjärnan som om hjärnan är för stor för mitt huvud, hur kommer det gå att flyga då? uscha..
Men det kommer nog gå galant, förutom att jag inte kommer höra ett skit efter flygturen.

Har lite ångest att jag inte hunnit träffa alla som jag borde ha träffat och säga hejdå och allt, men men de får gå iaf. Får bli när jag kommer tillbaka. Väskorna är packade och längtar att komma till bagaget på bilen..


Varför ska man åka då allt, precis allt känns som bäst? Irriterad tjej. Hade avskedsmiddag igår med flickorna, väldigt mysigt hade vi. Käkade tacos och snacks till Idol. Absolut sista gången jag träffar de på två månader, sista gången jag får höra deras röster på två månader, sista gången jag får se de live på två månader, jag kommer itne träffa de på två hela fucking månader. Kommer sakna er förbannat mycket!<3 Men måste tänka framåt och mina framtidsplaner, fatta vad skönt att ha gjort klart praktiken och sedan komma hem till vinterland, gå i skola drygt en månad, sedan dra till Torgås för att fira jul, helt underbart. Tycker synd om er som måste gå till skolan i snöblasket. Medan jag ligger och glassar på stranden. hihi.


Detta kommer bli en prövning,
en prövning att kämpa med saknaden,
en resa som kommer bli hård,
men jag kommer att klara det,
med en hemlängta som aldrig förr,
men saknaden kommer jag aldrig släppa,
aldrig,
nu är det dax att ge sig av,
på äventyr,
riktiga äventyr,
man lever bara en gång,
och jag var tvungen att ta chansen.





Älskar dig Mathias!


PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0