dan före doppardan

Som sagt så åker ja till Arlanda i morgon (idag eftersom klockan är över tolv), resväskorna är packade, näst intill överpackad, usch man vet ju inte vad man ska ha med sig och inte. Har med mig alldeles för mycket kläder, men inget jag vill lämna hemma. Hur ska ja komma hem med allt, för jag lär ju handla saker och ting i Malta? Aja tur att mamma kommer på ett besök så jag kan skicka med de grejor hem. hih.

Idag (igår) firade jag och älsk 3 månader <3, hela 99 dagar, i morgon (idag) är det hundra, vilket resluterar att det är precis 100 dagar, shiiit, liksom nästan 1/3 år. 1/3 år låter mera än vad 3 månader gör... men det är lika mycket. hihi. Blir alldeles förvirrad med alla igår och i dag, när man gör ett inlägg efter tolv, då man ska berätta om dagen som vart, men tillslut så berättar man om gårdagen.

Nu kanske det blir ett uppehåll tills ja skriver igen eftersom jag åker till Arlanda i morgon och sedan Malta på söndag, så får se om jag hinner mer något på¨söndag.


sömn väntar, godnatt!

PUSS

Kommentarer
Postat av: bina

Fast 1/3 år är ju 4 månader :) <3

2010-09-25 @ 01:19:17
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0