Ett tag sen nu..

Ett tag sen jag skrev här, det beror på olika anledningar, dels för jag har hälsat på Älsklingen över helgen så har inte haft tid att skriva något plus att det har varit mycket med Malta också.
Har nyss lagt mig i sängen för att försöka plugga lite HTML-koder innan sömnen väntar. Har prov på torsdag och eftersom jag inte knappt kommer vara hemma i morgon så måste jag plugga lite nu stället. Förresten så har jag min sista riktiga skoldag i morgon, kommer ju gå på skolan på torsdag också för den delen, men som sagt är det frivilligt så det räknas inte ;)
Inte många dagar kvar till Malta.. Vill verkligen inte.. Vill inte lämna allt jag har. Men försöker intala mig själv att vi bara är borta en månad, för att allt kanske går fortare då? Åter att se..
nej nu kanske jag ska ta tag i plugget så jag får sova någon gång...
PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0