Följer trenden

Ja, det är många yngre nu som har fått idén att måla ett motiv på sin kropp som aldrig kommer försvinna, har faktiskt fått samma idé. Dock kommer jag troligtvis inte göra den här i Sverige utan i Malta. Ett minne som jag alltid kommer ha med mig från just den resan. Men vad ska man göra? Funderar på en liten text, som handlar om just kärlek att man inte ska ge upp hoppet bara för att det är svårt. Eller den traditionella tatueringen "kärleken övervinner allt" fast på något finare språk. Och vart jag kommer sätta denna är fortfarande oklart, vill ha den i nacken, men eftersom det är massa snack om att det är farligt och så vidare så får jag tänka över ett annat ställe... Hmm. Inte långe tills jag åker så borde ha tatueringen och stället klart innan jag åker så blir allt lättare. 

Nu ska jag ta och fixa mig lite innan jobbet väntar.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: bina

I övermorgon ska jag "måla ett motiv på min kropp som aldrig kommer försvinna" :D Iiiih!

2010-09-10 @ 21:36:42
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0