MySkvälllllll

Som sagt så var det onsdag igår, eller lillLördag som alla i Östersund brukar kalla de. Då är det Krogen som gäller! Yiihaaa!
Annika, jens och jag började kvällen på Easten, en Kina restaurang, galet god mat hade de och det blev som alla andra gånger en 4rätters + en cider. KANON! Hade väldigt trevligt, men mycket udda samtal som spårade ut ett antal gånger. Men tror det är den roligaste middagen jag har varit på på länge. Hihi sedan drog vi upp till Frida på Frösön för att hämta hon och Julia som skulle med på förfest innan det blev dax för krogen. En lite lugnare förfest, vilket passade väldigt bra då jag hade sömnen framför mig istället för krogen. Vilket resulterade att det inte var så uppskattande, bara att byta inställning. Jens var så snäll som var chauför till oss hela kvällen, Taaaack! Begav oss till krogen, O'Learys, inte så jätte mycket folk och det var lite lamt, men eftersom tiden gick så kom det mer och mer folk. Kvällen slutade då krogen stängde klockan två, Jens kom med bilen så vi kunde åka hem.

Kändes dumt att prioritera krogen före läxor, men denna gång blev det så eftersom det är den sista kvällen jag kunde gå ut innan avresan, lite synd dock men men sånt är livet.

Har precis gjort ett webbdesign prov, gick väldigt bra, eller de kändes som de. Får se när jag kommer hem från Malta hur det egentligen gick...

Nu blir det att käka lite mat för sista gången, (mycket nu som blir sista gången haha) sen blir det en sväng på stan med kära mor. Resväskan står fortfarande tom och vi åker om några dagar bara?!?! Streeesssa! Det blir kvällens "Att göra"

Nej, nu ska jag gå innan ja hungrar ihjäl.

PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0