politikprat politikprat struntprat..

Pallar inge mer prat om alla partier.. Är man inte insatt så är man inte. 
MEN det går ju inte att undvika, i morse satte ja på femman för att kika på Vakna med The Voice, å vips så stod Mona Sahlin mitt i TV-rutan uscha säger jag bara. Då vart det inge mer The Voice den morgonen.... 
Men det avslutades inte där inte, för hade en politikdebatt på skolan, där olika unga partiledare fick debattera och säga sitt. Dock blev partiledarna ägda av publiken som kom med frågor som de inte riktigt kunde svara på ha! Finns nog inge mindre intressant än politikprat, blir bara förvirrad av allt prat och jag blir inte nå klokare heller vad jag ska välja...
Men som sagt så är det hela 17 dagar kvar tills jag åker, hmm är faktiskt lite stressad. Måste packa, göra bort allt plugg som ska göras under tiden vi är där nere, klippa mig, skicka efter en massa saker och se till att det kommer hit innan jag far, shoppa vissa saker, plus att jag måste jobba några dagar, orka med skola, sedan nästa vecka så åker jag ner till min Älsk och min fru några dagar. Efter det är veckan kommen, och jag är ganska stressad och nervös, men det kommer gå bra, om jag nu kommer klara av hemlängtan dvs...

(det var igår jag skrev detta men glömde publicera)

PUSS!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0