Rastlös..

Då var det torsdag igen, och denna torsdag vaknade jag upp bredvid Älsk. Vaknade någon gång i natt och vart asrädd när jag öppnade ögonen och insåg att jag inte var i MITT rum utan någon annanstans, vända mig åt andra hållet och såg att en person låg bredvid mig, vettskrämd försökte jag lista ut vart jag var och vem som egentligen låg bredvid mig. Som tur vaknade personen till och det var då jag förstod att jag var i Torgås och att Mathias låg bredvid mig. puhh. Men jag kunde inte somna för jag var fortfarande rädd...
Är ledig varje torsdag och fredag nu till årets slut, för att alla andra i klassen har praktik, då jag passar på att plugga lite av det jag kommer missa. Tror jag gjort klart allt på Webbdesign nu förutom proven, som blir till veckan. Plus att jag inte kommer in på skolans webbsida så kommer inte alla dokumenten som jag behöver, ledsen i ögat.
Resan hit var inte den bästa, ville egentligen inte åka, för då vet jag att jag måste lämna stället inom några dagar och inte komma tillbaka på över två månader!? usch.. Men men en fågel viskar i mitt öra om att det kommer gå bra, men frågan är kommer det verkligen gå så bra? Åter att se.
Blev tydligen hundvakt då alla andra i huset tydligen drog till skogen i hopp om att hitta bär, kanske dax att gå en liten promenad med jycken? Men det sägs att det finns björn i skogen, så är lite skeptisk om vart man ska gå..
Nej tillbaka till plugget...
PUSS!



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0