5 sanningar om mig

1. Jag måste gå på toaletten innan jag går och lägger mig, även fast jag var på toaletten en halv timme innan jag går och lägger mig så måste jag gå igen. 
2. Jag måste spola vatten på tandborsten innan och efter jag lagt på tandkräm. 
3. Jag tar alltid på mig vänster sko först
4. Har väldigt lätt att somna, iallafall när jag egentlgien inte borde sova, spelar ingen roll om jag är trött eller inte.
5. Jag kan inte gå utan smink, inte ens om jag ska till affären så måste jag lägga på ett mascara-lager.

Kommentarer
Postat av: bina

Hahah de tre första är du inte ensam om. :)<3

2011-04-07 @ 22:20:38
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0