Bilder

Satte mig med bilderna igen. Fan vad segt alltså, satt några timmar idag, men pallar itne nå mera nu..

Men hittade riktigt sköna bilder, sommar och sol. Malta, tyskland, torgås, lomåsen. Många platser man kan hitta sommar på. Hitta även bilder sen jag gick i sexan, vilket är sju år sen, shit vad tiden går snabbt! Men iallafall ja, jag har väl inte gjort så mycket mer idag. Har en hel del att göra innan min fruga kommer på torsdag, städa, plocka undan, vattna blommorna osv. Men slutar direkt efter nationella på torsdag så hinner nog göra en hel del då. Hoppas de blir fint väder i morogn också så kanske man kan sitta ute ett tag.


Sen viill jag säga grattis till Susanne och Fredrik som fick en liten dotter idag, grattis! Susanne går som sagt i min klass. Lycka till! 
Blir lite avundsjuk faktiskt, tänk att ha en liten söt unge med sig överallt, som bara lever, ett barn som inte gör ett skit men ändå växer så de knakar och inte läge till så är den uppe på benen och kan prata och allt. Helt fantastiskt. Vill också ha barn...
Men STORT grattis till er! <3


PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0