BINA 18 år!

Fast hon kommer aldrig bli 18 i mina ögon...

Men som sagt så fyller min lilla prutt 18 år idag, gu vad härligt för henne, så superduper glad för henne att hon nu kan åka in på fängelset om hon gör ngt dumt, som hon nu aldrig för men iallafall. Vem vet?

Gårdagen var lillskiten hemma hos mig, kikade på tv och sedan film, hon var så gullig att hon stannade kvar efter tolvslaget så jag fick träffa henne på hennes födelsedag, gull! Hon åkte till Falun tidigt idag så hade knappt kommit ur sängen förrens hon hade dragit. Men som sagt så åker jag till henne redan i morgon och spenderar helgen med min 18åring, mys!

PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0