De gick bra

Muntliga NP gick förvånadsvärt bra. Har en tendes att prata galet fort då jag är nervös eller stressad, och så blev det denna gång också. Usch. Men jag kom igenom talet med en nervösigröst, men nu är det gjort! Skönt. Nu är det bara skriftliga NP kvar, och det är nästa torsdag. 

I morgon är det bara 8 veckor kvar till studenten! Jiises, vad fort det har gått. Men snart är det över och jag längtar verkligen. 

Fick mina studentkläder idag, alltså mysbyxor och en myströja och ett par trosor, så klart är både byxorna och tröjan förliten... Fisk. Vet inte ens om det går att byta till en större storlek? Hmm har mailat och frågat, hoppas på de bästa!


PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0