Fisk också!

Den 29 april spelar Dead By April i Sälen och just den dagen åker jag från Sälen ner till Falun. Sen spelar ytterligare 3 band den helgen i Sälen...

OCH den 14 juni så spelar självaste LINKIN PARK i huvudstaden :O De enda band som jag har lyssnat på sen jag var liten, eller liten och liten men mindre iallafall.. Och just då är jag i Turkland. Vilken tajming.. Ångest.. Minn för typ 5 år sen när de spelade i Sthlm. Jag ville så gärna gå men ingen ville följa med mig, men så klart så åkte min moster dit och hon fick ta lite bilder på de och skicka till mig sen, shiit de var många år sen... Men skulle vilja åka dit. men men. Livet ska ju vara orättvist..


PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0