Freeedag! eller jag menar torsdag!

Det är ju som sagt torsdag idag, värdelös dag på skolan, hade ingen lärare på första lektionen NK, som varade från 0815-10.55, segt. men vi gjorde de vi skulle och vi blev klara med de. Sen lunch, sen webbdesign, de enda jag gjorde på den lektionen var att svära, jag svor så mycket så jag tror jag aldrig svort så mycket på någon lektion förut. Webbdeisgn, Flash. Fattade inte ett skit, men men. Sen sista lektionen gjorde jag inget och därmed så slutade jag 13.30. Skönt! Kommer sluta 1300 härdan efter istället för 16.15 (aldrig gått så länge på en torsdag, har alltid slutat tidigare men iallafall.) SKönt! Är klar med den kursen också, Yes! de börjar gå framåt nu känner jag. Inte länge kvar heller till balen och studenten å allt! Längtar!


Men nu ska jag slänga i mig lite älgkött!



PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0