Polisen!

Sitter i sängen med en tallrik yoghurt och en tacomacka, alltså en macka med tacokrydda på, mums. 
Nationella idag, usch. Men slutar efter de och det är skönt, sen ska jag hem och fortsätta städa och halv fyra har jag tid på solariumet, sköööönt, halv åtta typ ska jag hämta Bina på tågstationen, sen måste jag fixa en present till henne innan hon kommer hmm, några förslag?

De var ju som sagt 50 dagars igår på krogen men egentligen 48 dagars men iallafall, åkte till Lisa, och hade en mysig filmkväll med flickorna från klassen, de måste vi göra om! <3


Igår när jag åkte hem så vart jag stoppad av polisen vid Krokomsrondellen, trodde jag skulle få blåsa och allt, men som tur var frågade han bara vart jag skulle, eftersom Krokom-centrum vägen var fortfarande avstängd. Kikade in på op.se igår kväll och då stod det att de hade sprängt bomben med typ vatten eller något, så spännande att se hur de ser ut idag. 


Nu ska jag göra mig klar, 



PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0