Hår

Det är mycket jag vill göra med mitt hår + att jag är ganska impusliv när jag väl ska göra något. Jag kan bestämma mig en dag att jag ska färga håret blond och då gör jag de. Har gått från blont till mörk under några år och kan fortfarande inte bestämma mig vilken jag ska ha.. Blond på sommaren och brunt på vinter, så är det, men jag trivs i de då under perioderna. Fast då jag är blond så vill jag vara mörk och tvärtom. Men nu har jag kommit på en annan sak som jag lätt skulle göra. Är att klippa mig axelkort. Kom på de igår. kikade i spegeln och tog fram lite hår som var i den höjden som jag tänkte, alltså shiit, jag passar verkligen i de. På ett sätt skulle jag kunna göra de, bara för jag har löshår så då kan man ha kort en dag och långt en annan. Men de är det att ja kommer ångra mig om jag klipper de.. Får alltid ångest när jag har varit hos frisören när de har klippt av en centi hur ska de då sluta när de ska klippa av 1 DECI? Hmm ska fundera på't!



PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0