Hemkommen från frissan!

Kom nyss hem från frissan, var helt okej nöjd. De tog inte så mycket som jag trodde, Pjuuh! Älskar nyklippt hår, så mjukt och leeeent och inget slitet, ÄLSKA! Dessutom har jag beställt håruppsättning och sminkning på samma ställe som jag klippte mig nu, perfa! Så måste komma ihåg att avboka sminkningen på Make up store till veckan. Shiit hela den dagen kommer var stressig! Sminkning och håruppsättning, klänningen, haga ska fixas, åka in till stan, ta kort, sätta sig på bussen, kliva av bussen, ta ännu mer kort, SEN gå in på balen. Men de kommer vara heeeelt underbart tror ja. Eller hoppas ja. 

Nu ska jag gå och lägga mig även fast  jag är ledig i morgon, men som sagt så ska jag sola i morgon. 


PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0