Irriterad tjej!

Skulle ha soltid i måndags som sagt, men de blev inställd för hon var hemma med sjuka barnbarn. Hon ringde en annan person som skulle komma dit och låsa upp till mig halv fem på måndgen. Men sen så jobbade hon, sen ringde en anan tjej till mig och sa att jag skulle komma till sjkhemmet och sola där (finns fan inge solarium där) sen sa hon bara tider jag inte kunde för jag hade skola. Sen ringde jag henne och sa att ajg ville avboka tiden, men sen så fick ajg typ inte de utan att de skulle kika upp en ny tid. Visst sa jag och sa när jag kunde. Detta var i måndgas kväll jag snacka med henne. Hon skulle kika upp läget och höra av sig senare. Har hon ringt?! Nej fan heller att hon har ringt. halv fem idag hade jag sagt att jag ville sola.. Dålig service. Det är torsdag snart och de har fortfarande nte ringt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0