Less

Har gått bra att jobba idag, men man blir så fruktansvärt less när kunde kommer och skäller ut en framför alla andra kunder. 
En kund kommer fram till mig med en vara, och frågar vad den kostar, 109:- sade jag. Sen så gick hon från kassan till biltillbehörerna. Tar emot resten av kunderna som stod i kassan efter henne, sen kommer hon till kassan igen, och säger "Om du nu är intresserad att hjälpa en kund ska du ju ta i akt att gå i från kassan och komma ner hit och hjälpa mig istället för att stå där och stirra" Liksom vaaahT? Hon hade inte ens frågat efter hjälp + att jag hade kunder i kassan. Men gick och hjälpte henne, de enda hon sa var att de inte fanns något pris på den varan hon kom till kassan med första gången. Och då kika hon på en annan prislapp och sa att man antog att de är samma pris på varan som den står bredvid. Liksom waaht?! Sen snackade hon om literpris och en massa skit. Bara för att de inte finns någon prislapp på en vara så kan man inte ta den närmaste prislapp och säga att de ska vara samma pris på den? Eller... NEJ. Men hon skulle iallafall ha den varan. 109 kostade den, men hon skulle ha den för samma pris som de var på de andra produkterna (de var lika produkter, men olika ändamål) Alltså 89 skulle hon betala, ja men visst, kunden har alltid rätt sägs de, men icke. Men iallafall så efter köpet var klart så vart hon hur goo som helst. "Tack ska du ha, ha en trevlig dag" osv. Gaash! Har de lite att göra eller? Där förstörde hon mitt humör under några timmar.... 

Tur att en annan kund tyckte jag var en ängel som gav henne en korv med bröd när hon rådade tappa sin på marken. Tur att de finns några snälla kunder. 




PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0