Lördaaag

har inte skrivit på ett tag men nuu tänkte jag skriiiva! 
I torsdag som sagt så var jag på krogen, helt okej faktiskt. E-type spela inte sån big deal, gick bara förbi där han spela några gånger men de var inte så att man stannade upp och diggade med.. 
Kom hem strax innan tre, sen kunde jag inte somna, satt vid datorn tills hon var fem tror ja. Halv åtta fick jag sms av en arbetskollega och hon ville att jag skulle komma ut med en nyckel som jag har råkat ta med mig från jobbet, då var de bara att gå upp efter 2½ timmes sömn, gå ut med nyckeln till henne, sen så var de bara att gå och lägga sig igen. Halv elva klev jag upp. Halvbakis, hes som fan. Åkte in till stan med mor, handlade lite, sen på besök på sjukhuset. Sen var de bara att dra och jobba. Shiit usch vilken dag. Men iallafall, sen har jag bara jobbat och jobbat. I morgon är min sista dag sen har jag ledigt från både skola och jobb i en vecka! Skööönt! 


PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0