Måndag igen

Idag är det måndag igen, tycker veckorna går så fruktansvärt fort, nästan för fort. Nu är det snart påsk. Så går i skolan bara till torsdag, sen ska jag jobba torsdag till söndag, sen sticker jag till min Torgås där jag ska spendera min tid med min man och Bina. Som också fyller 18 nästa onsdag! Shiit, vad stor du har blivit... Efter lovet är det inte ens två veckor till balen, shiit! Panik, vet inte ens vilka smycken jag ska ha elle något. Har inte ens hittat några skor heller. När ska jag hinna med de då?! Efter balen är de inte ens tre veckor till studenten. Alltså shiit, har inte fattat att det är så lite kvar!! Jag dör. 




PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0