Slut

Är helt slut i kroppen, eller jag är slö. Vill bara lägga mig i sängen och sova. Ikväll får de bli en tidigkväll, somnade runt halv ett igår, å upp kvart i sex. Ush. I morgon kommer de bli en slö dag igen, Ingen svenska lektion på morgonen, sen UF = inget att göra, Personaladministration = slölektion och till sist så är det webbdesign, där jag håller på med flash, inge vidare jobbig dag. SEeen torsdag, NK i 3 timmar, sen webb sen slutar jaaag! LOV, eller nej jobba var de först i 4 dagar seen LOV!

Insåg nu att jag har lite att göra på lovet. 
- Labbrapport
- En rapport om miljlöpåverkan
- Skriva om något på Människan socialt och kulturellt. 

+ att jag har en redovisning på torsdag, fisk.



PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0