Snö

I morse när jag kikade ut genom fönstret så snöade de... SNö, de ska fan inte snöa nu heller, de är april och igår var de dunderfint väder ute, satt på torget med bara skinnjacka och kände hur solen värmde min kropp. Men jag vart inte förvånad när jag såg snön falla från himlen, "jaha, nu snöar de igen, okej" Men snön förvandlades snabbt til slask, usch. Men nu är snön som bortblåst men såg att de skulle snöa nästa vecka också, orka... Inge ovanligt när man bor i Jämtland att ena dagen är det shortsväder och andra dagen är det dunjackeväder, gilla läget liksom. 
Nu är det bara en timme kvar till mamma och jag ska åka och klippa oss, längtar! Fast ändå inte, kommer inte ha nå hår kvar sen, det är så fruktansvärt slitet så de kommer raka av mitt hår... Sen har jag bokat in solarium i morgon på byn, kvart över elva, perfa! Måste bli brun innan balen, så de är bara att börja. Sen väntas jobb i morgon, så bli väldigt dålig uppdatering då, då jag ligger över hos pappa i Ytterån, perfekt de att han bor 5 minuter från macken. 


Nej, nu måste jag gå och diska upp sen middagen, Seee JA!


PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0