Cykeln istället för bilen!

Tog CYKELN istället för BILEN till Linda, blev imponerad själv faktiskt, men kom till Linda vid sju, vi drog direkt till Ica, där vi köpte lite gottigott sen tillbaka till linda och slog oss ner i varsin fotölj, sen satt vi där i två timmar, shiiit vilka sköna stolar! nästan så jag somna. Filmen var helt okej, visste inte alls vad den skulle andra om förutom att Linda sa ungefäf vad den skulle handla om, men svårt att uppfatta en film genom en kort beskrivning, helt klart värd att se. Lite annorlunda film då tjejer fick spela hjältar istället för killarna. Sen blev de nå stund för snack, alltid lika skönt att prata av sig, ibland känns de som jag pratar för mycket, trodde aldirg jag skulle säga de men nu sa jag de! 

Nu ska jag kika på Big Mommas House 2, se om jag hinner se klart på filmen innan jag sooomnar.


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: bina

vad varr det för film då??? ;)

2011-08-31 @ 00:51:21

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0