De gick inte enligt planerna

Idag skulle vi egenltigen åka till stugan och fixa lite, men regnet satte stopp för oss, så de blev en sovmorgon för mig, hääärligt! Vet inte vad dagens planer är riktigt, men ska fixa lite med mitt hår tror jag. Och städa vidare på mitt rum. I morgon ska jag på återbesök hos tandläkaren, usch, längtar inte dit! Hatar att gå till tandläkaren, även om de är bara en undersökning så avskyr jag de! Tänk om de hittar nå fel så jag måste operera, eller måste ta bort någon tand elelr om jag har nå hål?! Shiit, nej nej nej.. Men i morogn ska jag ta bort tandsten, säger inte mig något, men de ska iallafall ta bort de, sen ska jag jobba i morogn yeey! Nästa vecka ska jag på en resa! hiih, nå mer säger jag inte om de utan de tar jag då, hihi lite hemligheter ska de ju finnas i bloggen, 
Men nu ska jag fixa mitt hår, men först ska jag skriva ett inlägg om en film som jag nyss såg klart på!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0