Färdigjobbat för idag

Har jobbat klart mitt pass idag, ledig i morgon, sen jobbar jag helgen, skööönt! eller ja, kanske, sista veckan som "praktikant" lite skönt, men vad ska jag göra sen?! Fortsätta jobba på macken eller hur blir de? Åter att se.

Nu ska jag nog vänta på mamma som är någonstans? Bilbingo kanske? Jag vet inte...


SÅ KLART ska de jävlas när jag ska ut och köra, skulle på jobbet, var redan lite sen i min planering, skulle åka härifrån halv tre, för skulle till syster en sväng för att gå ut med Scott, som om den planeringen gick bra? Nej, kom till bilen, wjom, wjom, wjjjom, sen var den död, fan hur gör jag nu. De var de att innan jag gick hemifrån tänkte jag på att om inte pappas bil (som jag nu lånar när han är i Norge) inte startar hur gör jag då? Mammas bilnycklar var inte hemma, så hon hade thydligen tagit med de till jobbet, jag hinner inte springa ner till hennes jobba för att hämta de, Hmm "ähh men bilen startar nog... " No way. Hmm faaaan, springer till mormor, som tur var hon hemma så jag kunde låna bilden av henne, WJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOm sa de sen var jag i Ytterån hos syster, sprang ut med hunden, och kom till jobbet 5 minuter försent, eller jag kom till jobbet prick då jag börja, men jag skulle byta om och hålla på men de gjorde inget som tur var. hiih men de gick bra att jobba, ganska lugn dag, i morgon ska jag till stan med annika hoppas jag på ? 

Men nu ska jag chilla!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0