Fundersam

Jag börjar bli fundersam om matte C. Skriver ut alla papper nu om planeringen och all viktig information, å de är itne lite man ska göra varje dag heller.. Plugga matte på heltid är inte min grej.. Matte B på gymnaiset (har fortfarande inte fattat att jag har gått ut gymnasiet, känns som jag skolkar nu...) gick ju inge vidare, men de var därför vi hade en usel lärare. Läraren gör mycket om kursen är rolig eller tråkigt, tyvärr men så är de. 
Men den 12 är de dax, ett tag kvar nu, men iallafall! ska söka nå fotokurs nu i september, måste komma ihåg de! 
Denna kurs varar i 5 veckor, med prov och sådana saker, men de positiva med de hela är att den är på distans, aldrig passa nå tider, eller nå annat, utan jag gör de i min takt varje vecka. Att plugga hemma är inte heller min starka sida, för jag sparar ALLTID alla läxor till sista dagen och önskar att jag hade gjorde de i tid.. Men men åter att se hur de går! 
Någon annan som har hakat på distanskurser i år?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0